Monday 7 October 2013

Ahlan Wasahlan / Selamat Datang

 

^_^ Terima kasih kerana sudi singgah di blog saya...

Di sini saya ingin berkongsi bersama kengkawan apa-apa sahaja yang cantik dan menarik terutama dalam kehidupan kita seharian.
Sesungguhnya setiap insan sukakan yang cantik-cantik bukan.

Ada diantara post-post saya bercerita tentang barang-barang kraf yang cute miut, itu merupakan hobi dan kelebihan yang ALLAH telah berikan kepada saya, lalu apalah salahnya saya jadikan ia sesuatu yang boleh bermanfat kepada saya dan juga anda....

Sesamalah kita membina ukhwah islamiah yang semangkin jauh tercampak dek kerana kerakusan manusia mengejar syurga dunia yang pastinya tidak kekal selamanya.

Kongsikan idea-idea anda bersama untuk kita shering and caring.....

Akhir kata dari saya :

" Ukhwah Itu Indah, Bertemu Berpisah Kerana ALLAH"

Folow me ye.....

No comments: